سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا با عملکرد بالا مخصوص استفاده در مدارس و محیط های اداری طراحی شده است. علاوه بر عملکرد بالای فیلتر با فیلتر ، در هنگام توسعه به سطح کم صدا نیز توجه ویژه ای شده است.دستگاه تصفیه هوا ساکت ترین دستگاه تصفیه هوا در کلاس خود است. بسته به سرعت فن ، میزان صدا تقریباً بین 28 - حداکثر قابل شنیدن است. 42 دسی بل (A) در خروجی 400 - 1200 متر مکعب در ساعت. دستگاه تصفیه هوای حرفه ای با فیلتر -با عملکرد بالا تقریباً همه ویروس ها و باکتری ها را از 99.995? از هوای محیط فیلتر می کند.

لطفا دریغ نکنید با ما تماس بگیرید ، ما همچنین به شما مشاوره تلفنی خواهیم داد.دستگاه تصفیه هوا برای استفاده در اتاق هایی که در آن تمیز کردن هوا ضروری است تولید شده است ، اما شرایط موجود امکان نصب دائمی را فراهم نمی کند. بنابراین دستگاه تصفیه هوا برای مقاوم سازی مناسب است ، به عنوان مثال در کلاس ها ، مطب ها ، اتاق های کنفرانس ، اقدامات پزشکی و مراکز تناسب اندام.دستگاه تصفیه هوا برای اندازه اتاق حداکثر 60 متر مربع با ارتفاع سقف معمولی مناسب است.

دستگاه تصفیه هوا از آخرین فن برخوردار بوده و امکان تعویض هوا را 6 بار در ساعت فراهم می کند.خرید تجهیزات: می توانید دستگاه تصفیه هوا را مستقیماً از ما خریداری کنید. خوشحال می شویم که پیش از این در مورد تعداد دستگاه های مورد نیاز ، گزینه های نصب و گزینه های تجهیزات به شما مشاوره دهیم.پس از خرید دستگاه ، می توانید فیلترهای قابل تعویض مورد نیاز خود را مستقیماً از ما خریداری کرده و خود تغییر دهید - در صورت تمایل می توانید فیلتر قدیمی را نیز ارسال کرده و فیلتر قدیمی را به عنوان ضایعات خطرناک دفع کنید.