سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش بهترین گونه های دستگاه تصفیه هوا

مطالعات نشان می دهد که پوشیدن ماسک به درستی و به طور مداوم رعایت فاصله اجتماعی خوب می تواند به طور قابل توجهی شیوع ویروس کرونا (COVID-19) را از طریق انتقال قطرات کاهش دهد.

اما نگرانی در مورد انتقال احتمالی آئروسل، بسیاری از مردم را به فکر تصفیه کننده های هوا نیز انداخته است. بنابراین، انواع مختلف پاک کننده های هوا چگونه کار می کنند؟ آیا هیچ کدام از آنها در برابر COVID-19 موثر هستند؟ و آیا باید یک (یا بیشتر) برای خانه خود تهیه کنید؟

برای راهنمایی با تیم پگلو، دستیار معاون مراقبت از بیمار و امکانات بیمار صحبت کردیم. در اینجا چیزی است که او درباره دستگاه های تصفیه هوا و COVID-19 می گوید.

انواع مختلف دستگاه های تصفیه هوا چیست؟

اکثر تصفیه کننده های هوا به دو دسته اصلی تقسیم می شوند: فیلترها یا ضدعفونی کننده ها. برخی هر دو نوع را در یک واحد ترکیب می کنند.

فیلترها برای بهبود کیفیت هوای داخل ساختمان با حذف فیزیکی ذرات ریز ماده ای که می توانند در اطراف شناور باشند - مانند گرد و غبار، گرده و شوره حیوانات خانگی طراحی شده اند. اینها همه چیزهایی هستند که به طور طبیعی رخ می دهند، اما اگر آنها را استنشاق کنند می توانند آلرژی را در افراد تشدید کنند. رایج ترین نوع فیلترهای خانگی در حال حاضر فیلترهای هپا هستند.

ضدعفونی‌کننده‌ها برای از بین بردن باکتری‌ها، ویروس‌ها، کپک‌ها یا هاگ‌های قارچی طراحی شده‌اند که می‌توانند در اطراف شناور باشند. این موارد به طور طبیعی نیز رخ می دهند، اما اگر در معرض غلظت کافی از آنها قرار بگیرید، می توانند شما را بیمار کنند. رایج ترین نوع ضدعفونی کننده ها در حال حاضر دستگاه های پرتو فرابنفش هستند.