سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای استفاده از دستگاه تصفیه هوا

اهداف ادعای تصفیه کننده همیشه زیاد است: فضای داخلی خود را تمیز کنید. ذرات ریز ، از هر دو گرده ، آلرژن های حیوانات اهلی را حذف کنید. اما همچنین خانه خود را از ترکیبات آلی فرار که گاز و بو هستند تمیز کنید.

ما برای ارزیابی صحیح هر دستگاه تصفیه و ویژگیهای مهم و مهم آنها ، مجموعه ای از محصولات و مارک های سطح بالا را که به خوبی شناخته شده اند ، انتخاب کردیم.

تمام اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از وب سایت های رسمی هر مارک جمع آوری شده است ، هنگامی که یک جز ویژگی در دسترس نبود ، ما از آن صرف نظر کردیم.

چه چیزی برای مقایسه دستگاه های تصفیه هوا مهم است: ابتدا نرخ تحویل هوای پاک یک امتیاز مهم است و به شما می گوید یک دستگاه تصفیه هوا در چه اندازه اتاق می تواند تصفیه کند.

سپس ، نوع فیلتر استفاده شده در دستگاه تصفیه هوا ، آیا فیلتر هپا درست است ، فیلترهای ثانویه کدامند ، آیا دستگاه های مکمل وجود دارد؟

انواع تصفیه کننده ها باید چندین فیلتر داشته باشند تا کیفیت فیلتراسیون خوب را نه تنها روی ذرات ریز ، بلکه همچنین روی ترکیبات آلی فرار مانند گازها و بوها تضمین کنند.

در حالت ایده آل ، چند لایه باید یک پیش فیلتر ضد میکروبی ، یک فیلتر هپا و یک فیلتر کربن فعال باشد.

آیا سازه های مکمل دیگری نیز وجود دارد که باعث افزایش کارایی دستگاه های تصفیه می شود؟

سرانجام ، سهولت استفاده چیست ، چه کارهایی انجام شده است تا استفاده از دستگاه تصفیه هوا و کل تجربه کاربر تا حد ممکن کاربرپسند باشد. آیا فیلترها به راحتی قابل تعویض هستند؟ آیا واحد آنقدر ساکت است که بتواند اتاق شما را بدون دردسر خالص کند.

https://tasfiyeehavaa.farsiblog.com/