سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست قیمت دستگاه تصفیه هوا

با باز شدن فضاهای عمومی سرپوشیده مانند مدارس، دفاتر و رستوران‌ها در سراسر کشور، بسیاری از آنها دستگاه‌های تصفیه‌کننده هوا را به اتاق‌ها اضافه می‌کنند، به خصوص که نگرانی‌ها در مورد انواع کووید باعث تغییر دستورالعمل‌های پوشش CDC و الزامات واکسیناسیون می‌شود. شرکت هایی مانند وین طب حتی مدل های تصفیه هوا را به طور خاص برای مشاغل طراحی شده می فروشند. جاش دیویدسون، پزشک متخصص آلرژی و ایمونولوژی، گفت: و اگر قبلاً تحریک ناشی از گرد و غبار یا آلرژن‌ها را تجربه کرده‌اید یا آسم، آلرژی یا سایر بیماری‌های تنفسی دارید یا در منطقه‌ای با آتش‌سوزی‌های مکرر زندگی می‌کنید ممکن است هوشمندانه باشد که روی یک دستگاه تصفیه هوا سرمایه‌گذاری کنید.

همه ما در حال تلاش برای انجام آنچه می توانیم در حال حاضر. این یکی از آن عواملی است که با توجه به همه چیزهایی که در حال وقوع است، فقط می تواند کمک کند. تمام نشوید و دستگاه های تصفیه هوا را به صورت انبوه خریداری نکنید و آنها را مانند دستمال توالت احتکار کنید، اما به آن توجه کنید، به خصوص اگر در معرض خطر بیشتری هستید.

برای آشنایی بیشتر با دستگاه های تصفیه هوا و تفاوت آنها با پاک کننده ها و فیلترهای هوا، با کارشناسان مشورت کردیم. ما همچنین بررسی کردیم که چگونه تصفیه‌کننده‌های هوا ممکن است به کاهش شیوع کووید در داخل خانه کمک کنند. در اینجا آنچه شما باید در مورد دستگاه های تصفیه هوا بدانید و نکاتی برای تشخیص اینکه کدام دستگاه تصفیه هوا برای شما بهتر است، آورده شده است.

دستگاه های تصفیه هوا برای حذف آلودگی هوای داخل ساختمان که می تواند از ذرات ریز موجود در هوا تشکیل شده باشد، طراحی شده اند. کنت مندز، رئیس بنیاد غیرانتفاعی آسم و آلرژی آمریکا، توضیح داد که آلودگی هوای داخل خانه عمدتاً ناشی از پخت و پز، گازهای گلخانه‌ای خودرو، گرد و غبار و آتش‌سوزی است و می‌تواند ریه‌ها را تحریک کند یا واکنش‌های آلرژیک ایجاد کند. و به گفته آژانس حفاظت از محیط زیست، هوای داخل خانه های ما می تواند بیشتر از هوای بیرون آلوده باشد.

https://tasfiyehava2.novinblog.net/